خرس کوچولو

شادمانه

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۴ ب.ظ

چقدر سعی میکنیم تو زندگی مون شاد باشیم؟جدی بودن در کارها رو با اخمو بودن اشتباه میگیریم؟ذهنیت بچه هامون از ما چیه؟یه پدر و مادر جدی که نمیتونن باهاشون راحت باشن و احساس غریبگی میکنن؟این مشکلات زندگیه که آدم ها رو وادار میکنه به شاد نبودن یا نوع تربیت و پرورش آدم ها؟

  • khers khochoolo

نظرات  (۵)

بخش زیادیش موروثی و به تقلید از مامان و باباهامونه.
مدرسه که میرفتم تو خیابون وقتی پسرا رو میدیم اخم میکردم، تا مثلا با جذبه باشم و بهم متلک نگن، اونوقت اونا هم اغلب میگفتن : وای چه اخم قشنگی، یا تیر نگاهت لهم کرد

مشکلات زندگی واقعا زیادند و اگر از حد تحمل بگذرند خیلی سخته تو رفتارمون تاثیر نذارند... خصوصا مشکلات اقتصادی و روانی
خوبه که همین الانه برات بگم اون چیز رو که عقده شده برام
میگن ویاد دادن که با بچه هاتون دوست باشید تا نخان با کسی دوست بشن خب باشه شاید دارین فکر میکنید حرفتونم صحیحه (البته خیلی قشنگه شک نکیند )ولی جوابی برای این سوالم میخام گروه طراح این حرفا ،بگید ببینم از کی تا حالا دوست بهتر از اصول پدر و مادر نقش پیدا کرده یعنی اگه منو همسرم دوستای بچمون شدیم انوقت اونا برای جای خالی وظایف والدین تکلیفه شون چیه ئ؟ .
اگه بچتو باهش دوست نباشی میره دوست پیدا میکنه مساویست با این جمله که (اگر چنانچه بچه ها پدر و مادرشونو نبینند به کجا مراجعه میکنند (در اینجا نبینند کنایه از جای خالی باطنی والدینه)
پدر ومادر جای خودش دوست هم جای خودش هر دو لازمه ! هیچکس نباید جای کس دیگیو بگیره این یه حرف غلطه  ، کاشکی در حد یه تئوری بود متاسفانه یه رسم شده ولی بیائید بوته ی این نفهمیدن را از ریشه بسوزانیم .
سلام

مرا ببخشید که مدتهاست به وبلاگتان نیامده ام و حالا هم که آمدم به این صورت آمدم!
بگذریم؛
بیکاری، یکی از مهمترین دلایلی است که خواسته یا ناخواسته و واقعا یا توهما منجر به بی انگیزگی بسیاری از جوانان زیباشهر خوانسار شده است. یکی بی انگیزگی که منجر به مهاجرت بیش از پیش جوانان از خوانسار و در مواردی، باعث رخ دادن آسیب های اجتماعی جبران ناپذیری گشته است.

امید است به کمک این تارنگار، بتوان اطلاع رسانی بهتری در زمینه ی کاریابی در خوانسار ارائه کرد تا بتوان پس از شناسایی پتانسیل های موجود در شهر، به ایجاد بهسازی در شرایط شهرستان نیز فکر کرد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم.
www.karsar.blogfa.com
با سپاس
سید وحید صادقی
  • امیدفاطمی نسب
  • باسلام
    وبلاگ شیکی دارید.حیف که هدر اون ساده است.البته این بر میگرده به سلیقه هر کس.
    ازمطالبتون پیداست آدم دغدغه مندی هستید.نمی دونم ولی من هم دغدغه هایی دارم که فکر میکنم برای ایجاد نشاط و درست تر فکر کردن وبهتر دیدن چیزها می تونه کمک کنه.امید وارم با نظرتون من را درجریان قضاوتتون بگذارید.موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی